Δραστηριότητες

Με ένα βιβλίο κόσμους… μοσχομυρίζω

Ένα εργαστήριο σχεδιασμένο για μικρά παιδιά με άξονα τον κόσμο της μαγειρικής. Με μια διαφορετική απλή συνταγή κάθε φορά, μαζευόμαστε γύρω από το πάγκο μας και ανακατεύουμε τα υλικά. Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με όλη τη διαδικασία και συμμετέχουν στην προετοιμασία, τη μέτρηση, το ζύγισμα και την ανάμιξη των υλικών. Καθώς το πιάτο μπαίνει στον φούρνο, διαβάζουμε, παίζουμε πιάνο και τραγουδάμε. Στο τέλος του εργαστηρίου πραγματοποιούμε τη γευσιγνωσία και δοκιμάζουμε όλοι μαζί το αποτέλεσμα.  

Με ένα βιβλίο κόσμους… χτίζω

Μέσα από παιχνίδια και αισθητηριακά μέσα, το παιδί μπαίνει βιωματικά στον απέραντο και μαγικό κόσμο του βιβλίου. Ένα εργαστήριο σχεδιασμένο και στοχευμένο στην ανακάλυψη και ενδυνάμωση και των 5 αισθήσεων με ποικιλία υλικών και παιχνιδι΄ών που προσφέρονται στα παιδιά για εξερεύνηση και χρήση. Έτσι, τα παιδιά αναπτύσσουν την κατανόηση των εννοιών του φυσικού κόσμου, ενώ εξασκούν το λεξιλόγιο τους και την κοινωνική αλληλεπίδραση.

Αισθητηριακές διαδρομές

Ένα εργαστήριο σχεδιασμένο και στοχευμένο στην ανακάλυψη και ενδυνάμωση και των 5 αισθήσεων. Μυρωδιές, υφές, μελωδίες, γεύσεις έρχονται να αφυπνίσουν τους νευρώνες του εγκεφάλου αναπτύσσοντας τους . Στο εργαστήριο αυτό το παιδί ανακαλύπτει των κόσμο των αισθήσεων μέσα από βρώσιμα υλικά και πληθώρα άλλων ερεθισμάτων . Μπαχαρικά, φυσικός πηλός, oblec, λουλούδια, κουκουνάρια, ορχηστρική μουσική, νερό, χώμα, πέτρες , φακοί με χρώματα, φούσκες , βαμβάκι, πάγοι είναι μερικά από τα υλικά που θα πρωταγωνιστήσουν στο εργαστήριο αυτό.

Έκφραση μέσω τέχνης

Τι συμβαίνει όταν ένα βιβλίο, ένας πίνακας, μια μελωδία συναντούν μια μπουτίκ, ένα ατελιέ και αξιοποιούνται μέσω του θεατρικού παιχνιδιού; Τα παιδιά έχουν την δυνατότητα να γίνουν σκηνογράφοι, σκηνοθέτες, ενδυματολόγοι προκειμένου να επεξεργαστούμε και να δραματοποιήσουμε μέσα από αυτοσχεδιασμούς και θεατρικό παιχνίδι την θεματολογία που προκύπτει. Το εργαστήριο αυτό άλλοτε επικεντρώνεται στο νόημα, άλλοτε στην εικονογράφηση, άλλοτε στην δραματοποίηση του κειμένου. Στις μικρότερες ηλικίες επικεντρωνόμαστε στο παιχνίδι ρόλων. Μέσα από το ταξίδι του Ήρωα (όπως το παρουσιάζουν και το επεξεργάζονται οι πρωτεργάτες της Δραματοθεραπείας Robert Landy και Mooli Lahad), , και το αναπτυξιακό μοντέλο της Sue Jennings ( ενσωμάτωση, προβολή, ρόλος ) γίνεται η δομή του εργαστηρίου, δημιουργώντας έναν ασφαλή χώρο για να βιώσουν, να επεξεργαστούν και να κατανοήσουν τα παιδιά διαφορετικά συναισθήματα, προβληματισμούς μα και για να εκφράσουν το πάθος, την φαντασία και όλη την ενέργεια τους.

Ρομποτική Ι

Τιτλος: Οι πρώτοι Αυτοματισμοί Ηλικια 6-8 Ωρα 18:15- 19:15 Mέσω της ομαδικής δραστηριότητας για τη κατασκευή ενός ρομποτικού μοντέλου που αλληλεπιδρά με τον αληθινό κόσμο σε πραγματικό χρόνο, τα παιδιά ζουν μια συναρπαστική καιψυχαγωγική εμπειρία που δεν θέλουν να τελειώσει!

Ρομποτική II

Τιτλος: Ο Θαλής και η Mέλισσα Ηλικια: 4 έως 5 Ώρα : 17:00 – 18:00 Με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ο Θαλής και η Mέλισσα» τα παιδιά του νηπιαγωγείου θα εισαχθούν στον κόσμο των Μαθηματικών και θα αποκτήσουν βασικές έννοιες προγραμματισμού μέσα από αυτό το καταπληκτικό προγραμματιζόμενο παιχνίδι τη μέλισσα Beebot

Baby Time

3-12 μηνών 

 Η Κωνσταντίνα Κουλουρά δημιουργεί με σεβασμό και φροντίδα έναν τόπο σύνδεσης του βρέφους με το φροντιστή του. Μ΄’ ένα νήμα νοητό η Κωνσταντίνα μας μεταφέρει από τον κόσμο του βιβλίου και της μεγαλόφωνης ανάγνωσης σε ασκήσεις χαλάρωσης μέσω της τέχνης της baby yoga.

To εργαστήριο πλαισιώνεται από τραγούδια στην νοηματική και κινήσεις ρυθμικές με την υποστήριξη του μάρσιππου. 

Messy and Sensory Play

Το messy and Sensory Play, δηλαδή το παιχνίδι που λερώνει, δίνει την δυνατότητα στο παιδί να παίξει, να εξερευνήσει, να επεξεργαστείτε. Να γνωρίσει διάφορες υφές ενεργοποιώντας όλες τις αισθήσεις, την φαντασία και την δημιουργικότητα του.

Μυρωδιές, υφές, μελωδίες, γεύσεις έρχονται να αφυπνίσουν τους νευρώνες του εγκεφάλου αναπτύσσοντας τους. Στο εργαστήριο αυτό το παιδί ανακαλύπτει των κόσμο των αισθήσεων μέσα από βρώσιμα υλικά και πληθώρα άλλων ερεθισμάτων. Μπαχαρικά, φυσικός πηλός, oblec, λουλούδια, κουκουνάρια, ορχηστρική μουσική, νερό, χώμα, πέτρες , φακοί με χρώματα, φούσκες, βαμβάκι, πάγοι είναι μερικά από τα υλικά που θα πρωταγωνιστήσουν στο εργαστήριο αυτό.