Δραστηριότητες

Ζω.. εξερευνώ

Ένα εργαστήριο σχεδιασμένο για μικρά παιδιά βασισμένο στην προσομοίωση της ζωής των ενηλίκων στο σπίτι. Η θεματολογία σε κάθε συνάντηση αλλάζει με την προσαρμογή του χώρου πάνω σε αυτήν. Άλλες φορές η αίθουσα διαμορφώνεται σε κουζίνα, άλλες σε κήπο, άλλες σε μπάνιο κλπ. Στόχος του εργαστηρίου είναι τα παιδιά μέσα από την ενθάρρυνση και την εμπιστοσύνη να νιώσουν το αίσθημα του «είμαι ικανός!» Υλικά όπως γυαλί, πορσελάνη, λαβίδες, σωλήνες κλπ είναι επιτρεπτά και βοηθούν στο να χτίσουν τα παιδιά μια σχέση εμπιστοσύνης και δυναμισμού με τα υλικά που τα περιβάλλουν και κατ’ επέκταση με τον κόσμο γύρω τους. Τα παιδιά μέσα σε ένα οικείο και γνώριμο περιβάλλον που θυμίζει το σπίτι τους, εξερευνούν, αλληλοεπιδρούν, πειραματίζονται, παίζουν συμβολικό παιχνίδι ,απομυθοποιούν άγχη ,φοβίες και εξελίσσονται σε όλους τους τομείς.

Με ένα βιβλίο κόσμους χτίζω

Ένα εργαστήριο που στοχεύει στην εδραίωση και ενδυνάμωση της σχέσης του παιδιού με το βιβλίο. Ένα βιβλίο δεν είναι μόνο ένα αντικείμενο, είναι ένας ολόκληρος κόσμος που μπορεί ένα παιδί μέσα από ασφάλεια και απόσταση να εξερευνήσει συναισθήματα, να επιλύσει προβλήματα, να μεταφερθεί σε υπέροχους κόσμους φαντασίας. Το εργαστήριο αυτό ενισχύει τον προφορικό λόγο και την κατανόηση απλών εννοιών. Μέσα από παιχνίδια, εικαστικές προσεγγίσεις και αισθητηριακά μέσα, το παιδί μπαίνει βιωματικά στον απέραντο και μαγικό κόσμο του βιβλίου.

Αισθητηριακές διαδρομές

Ένα εργαστήριο σχεδιασμένο και στοχευμένο στην ανακάλυψη και ενδυνάμωση και των 5 αισθήσεων. Μυρωδιές, υφές, μελωδίες, γεύσεις έρχονται να αφυπνίσουν τους νευρώνες του εγκεφάλου αναπτύσσοντας τους . Στο εργαστήριο αυτό το παιδί ανακαλύπτει των κόσμο των αισθήσεων μέσα από βρώσιμα υλικά και πληθώρα άλλων ερεθισμάτων . Μπαχαρικά, φυσικός πηλός, oblec, λουλούδια, κουκουνάρια, ορχηστρική μουσική, νερό, χώμα, πέτρες , φακοί με χρώματα, φούσκες , βαμβάκι, πάγοι είναι μερικά από τα υλικά που θα πρωταγωνιστήσουν στο εργαστήριο αυτό.

Έκφραση μέσω τέχνης

Τι συμβαίνει όταν ένα βιβλίο, ένας πίνακας, μια μελωδία συναντούν μια μπουτίκ, ένα ατελιέ και αξιοποιούνται μέσω του θεατρικού παιχνιδιού; Τα παιδιά έχουν την δυνατότητα να γίνουν σκηνογράφοι, σκηνοθέτες, ενδυματολόγοι προκειμένου να επεξεργαστούμε και να δραματοποιήσουμε μέσα από αυτοσχεδιασμούς και θεατρικό παιχνίδι την θεματολογία που προκύπτει. Το εργαστήριο αυτό άλλοτε επικεντρώνεται στο νόημα, άλλοτε στην εικονογράφηση, άλλοτε στην δραματοποίηση του κειμένου. Στις μικρότερες ηλικίες επικεντρωνόμαστε στο παιχνίδι ρόλων. Μέσα από το ταξίδι του Ήρωα (όπως το παρουσιάζουν και το επεξεργάζονται οι πρωτεργάτες της Δραματοθεραπείας Robert Landy και Mooli Lahad), , και το αναπτυξιακό μοντέλο της Sue Jennings ( ενσωμάτωση, προβολή, ρόλος ) γίνεται η δομή του εργαστηρίου, δημιουργώντας έναν ασφαλή χώρο για να βιώσουν, να επεξεργαστούν και να κατανοήσουν τα παιδιά διαφορετικά συναισθήματα, προβληματισμούς μα και για να εκφράσουν το πάθος, την φαντασία και όλη την ενέργεια τους.

Ρομποτική Ι

Τιτλος: Οι πρώτοι Αυτοματισμοί Ηλικια 6-8 Ωρα 18:15- 19:15 Mέσω της ομαδικής δραστηριότητας για τη κατασκευή ενός ρομποτικού μοντέλου που αλληλεπιδρά με τον αληθινό κόσμο σε πραγματικό χρόνο, τα παιδιά ζουν μια συναρπαστική καιψυχαγωγική εμπειρία που δεν θέλουν να τελειώσει!

Ρομποτική II

Τιτλος: Ο Θαλής και η Mέλισσα Ηλικια: 4 έως 5 Ώρα : 17:00 – 18:00 Με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ο Θαλής και η Mέλισσα» τα παιδιά του νηπιαγωγείου θα εισαχθούν στον κόσμο των Μαθηματικών και θα αποκτήσουν βασικές έννοιες προγραμματισμού μέσα από αυτό το καταπληκτικό προγραμματιζόμενο παιχνίδι τη μέλισσα Beebot

Βιβλία χωρίς λέξεις

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και τόσες άλλες! Με όχημά μας 10 βιβλία χωρίς λόγια και μέσα από ομαδικές δραστηριότητες, θα παίξουμε με εικόνες και λέξεις, θα δημιουργήσουμε τόπους και κατασκευές, θα διασκεδάσουμε ενώ παράλληλα θα καλλιεργήσουμε τη φαντασία και τη δημιουργικότητά μας! Πρόκειται για δέκα συναντήσεις, στις οποίες θα προσεγγίσουμε εικονοβιβλία με διαφορετικές θεματικές, που έχουν επιλεγεί στοχευμένα για την ηλικιακή ομάδα των παιδιών, ενώ θα επεξεργαστούμε τις θεματικές αυτές μέσω των τεχνών.

Σχεδιασμός-εμψύχωση: Καββαδία Μαγδαλένα, παιδαγωγός, Msc Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα, εμψυχώτρια ομάδων παιδιών μέσω Τέχνης.

Messy and Sensory Play

Το messy and Sensory Play, δηλαδή το παιχνίδι που λερώνει, δίνει την δυνατότητα στο παιδί να παίξει, να εξερευνήσει, να επεξεργαστείτε. Να γνωρίσει διάφορες υφές ενεργοποιώντας όλες τις αισθήσεις, την φαντασία και την δημιουργικότητα του